de povestit

Fii CREATIV cu young.LILIAC

Cand zici TOAMNA zici belsug, multe fructe si cu siguranta struguri, vie, crama, tururi de crama si alte nebunii. Cam la asta imi e si mie gandul, la vinul care se aseaza acum la fermentat.Oare la asta se gandesc si cei de la Liliac?!- insa ei mai au o provocare, vor o eticheta noua, cool si simpatica demna de o crama si un vin ca al lor.

Despre young.LILIAC si cum am descoperit eu aceste vinuri fresh, citrice si cu note de mere verzi sau cum m-am lasat cucerita de la primul pahar am povestit intr-un alt articol pe care il gasesti aici. Acum vreau sa va zic ca aveti ocazia sa puneti bazele noii etichete pentru young.LILIAC. Cum bine stim este deja traditie concursul lor, ajuns deja la a sasea editie, prin care invita tineri creativi si talentati sa isi puna amprenta asupra brandului.

Strugurii au fost culesi, mustul este deja la fermentat in tancurile de inox, sticlele sunt si ele comandate, deci practic e nevoie de o eticheta ca totul sa fie pregatit la momentul oportun pentru imbuteliere.

Aici intervii TU, creativule! Trimite o propunere grafica pentru eticheta care va fi adaptata pentru cele 3 sortimente young.LILIAC (Fruity, Fresh, Light Rose), care va fi adaptata ulterior in cele trei culori (portocaliu, albastru, mov).

Pe langa faptul ca premiile sunt atat de misto si de interesante, mie mi se pare cel mai cool faptul ca sticlele vor trece prin sute de maini, vor sta pe cele mai frumoase rafturi ale wine shopurilor de specialitate sau vor fi pe mesele unor super restaurante si toata lumea va admira eticheta creata de TINE.

Concursul a inceput de ceva vreme, insa mai ai timp pana pe 16 Octombrie 2017, ora 22:00, sa trimiti propunerea ta grafica in format jpg sau png la hello@liliac.com.

Trebuie sa tii cont ca trebuie sa te foloseste de niste elemente vizuale obligatorii: liliacul din logo-ul oficial, brandul young.LILIAC si numele aferent fiecaruia dintre cele 3 sortimente (Fruity, Fresh, Light Rose). Logo-ul LILIAC (din care se foloseste doar imaginea liliacului, fara text) si forma sticlei pe care va fi creat designul/grafica, pot fi accesate la acest link: https://we.tl/15vDMcTlIQ

Premiile sunt foarte interesante, mai ca ma tenteaza si pe mine, insa eu stiu doar sa creionez povesti, nu si etichete.

Va ziceam de premii, iata-le mai jos detaliate:

a) PREMIUL I- Marele Castigator
Se acorda de catre domnul Alfred Michael Beck, proprietarul cramei Liliac si consta in: premiu financiar in valoare de 500 euro, un weekend pentru 2 persoane la Crama LILIAC (cazare, masa si degustare de vinuri inclusa) si 36 sticle young.LILIAC
b) PREMIUL II – Premiul de Popularitate
Se acorda in baza voturilor primite de la fani pe pagina de Facebook LILIAC (conform Art.5.3) si consta in vizita la Crama LILIAC a 5 persoane (castigatorul + 4 persoane alese de acesta), lunch si degustare de vinuri inclusa, plus 36 sticle young.LILIAC .
c) PREMIUL III – Premiul pentru originalitate
Se acorda de catre Rectorul Universitatii Nationale de Arte Bucuresti, domnul Catalin Balescu, in functie de cel mai original si indraznet design. Premiul consta intr-un curs de design la Universitatea de Arte sau la o institutie de profil privata si 36 sticle young.LILIAC
d) PREMIUL IV: Cel mai cool design
Se acorda de catre un juriu format din: 1 blogger + 1 designer + 1 grafician celebru in functie de alegerea unanima a celor 3, iar premiul consta intr-o cina pentru doua persoane la un restaurant din Bucuresti ales de catre organizator si 12 sticle young.LILIAC
Eu pot doar sa iti zic CREATIVITATE MAXIMA si idei multe si bineinteles SUCCES, dar ca sa ai si inspiratie trebuie sa te apuci de lucru doar cu un pahar, o sticla sau mai multe de young.Liliac (sper ca mai e pe piata din cele de anul trecut, ca nu s-a terminat stocul). Toate detaliile despre concurs le gasiti si aici.